جشنواره مهارت آموختگان اشتغال آفرین در خوزستان برگزارمی شود 

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان از برگزاری ششمین جشنواره مهارت آموختگان اشتغال آفرین استان خبرداد.   

شهرام ملایی هزاروندی گفت: به مناسبت بزرگداشت روزملی کارآفرینی و آموزش فنی وحرفه‌ای و با هدف شناسایی و معرفی الگو‌های اشتغال آفرین مهارت محور به جامعه، توسعه فرهنگ مهارت آموزی و اشتغال درجامعه ششمین جشنواره مهارت آموختگان اشتغال آفرین برگزار می‌شود. 

او می‌گوید: ارائه الگو‌های کارآفرینی مهارت محور، تشویق و ایجاد انگیزه برای راه اندازی کسب و کار جدید و تشکیل بانک اطلاعات مهارت آموختگان کارآفرین از دیگر اهداف این جشنواره است. 

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان گفت: ششمین جشنواره مهارت آموختگان اشتغال آفرین در ۲ مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود که در مرحله استانی، اشتغال آفرین برتر استان شناسایی و معرفی خواهد شد. 

ملایی هزاروندی گفت: در مرحله کشوری، از میان برگزیدگان رتبه‌های اول تا پنجم استان‌ها، مهارت آموختگان اشتغال آفرین برتر انتخاب و تجلیل خواهند شد. 

به گفته او مهارت آموختگان اشتغال آفرین مراکز آموزش دولتی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد که تاریخ صدور گواهینامه مهارت آنان از اول مهرماه سال ۱۳۹۸ تا مهرماه سال گذشته باشد و در کسب و کار خود حداقل یک نفر دارای گواهینامه فنی وحرفه‌ای را بکار گرفته باشند؛ مجاز به شرکت در این جشنواره هستند. 

ملای هزاروندی گفت: واجدین شرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات و انجام مراحل ثبت نام به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح استان مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.